Cos de cumparaturi

Inchide

Cosul de cumparaturi este gol.

Intra in cont

Inchide

FAQ - Intrebari frecvente

Iată câteva dintre întrebările frecvente. Pentru a vă oferi cea mai bună experiență pentru clienți, feedbackul dvs. este binevenit.
 

Cum cumpar?
Dupa ce ati ales produsul dorit, apasati butonul Adauga in cutie. Ulterior, produsul selectat va fi directionat spre cutia de cumparaturi. Aici, veti completa datele dumneavoastra personale sau datele contului (in cazul in care v-ati creat deja unul) si apoi apasati butonul de plasare comanda. Veti primi un email de confirmare in urma finalizarii comenzii, precum si detalii legate de aceasta.


Cât timp va dura pentru ca articolele mele să ajungă?
Incercam sa livram comenzile in maxim 24 de ore daca comanda a fost plasata intr-o zi lucratoare pina la ora 16.00.

Cum platesc?
Pentru cumpararea produselor comandate va punem la dispozitie trei modaltitati de plata:

Prin ramburs, forma prin care puteti achita in numerar contravaloarea coletului, in momentul in care va este inmanat de catre firma de curierat.

Plata online, prin cardul bancar. In urma tranzactiei online nu se percepe nici un comision suplimentar. Indiferent care este moneda cardului dumneavoastra, valoarea produselor va fi convertita in lei.

Plata prin transfer sau depunere in contul bancar, deschis la ING Bank.
Beneficiar: Felicis Promotion SRL
Numar cont:  RO25INGB0000999904801864


De unde livrati?
Comanda dvs. este expediată din Timisoara, Romania.


De unde pot să plasez o comandă?

Puteți plasa o comandă din orice țară, in cazul in care costurile de transport depasesc sumele indicate la checkout, o sa fiti sunat/a pentru confirmarea costurilor aditionale.

Transportul este GRATUIT?
Da, oferim transport gratuit pentru comanzi mai mari de 300 RON.


Conditii de livrare
Firma de curierat care se va ocupa de coletele noastre este Fan Courier. Aceasta livreaza produsele direct la domiciliul dumneavoastra sau la oricare alta adresa mentionata, in toate localitatile din tara. Termenul de livrare este de 2-4 zile lucratoare. Comenzile sunt livrate in intervalul orar 09:00 - 18:00, de luni pana vineri. Va rugam sa transmiteti cu precizie adresa la care va poate gasi curierul in acest interval, pentru a evita o eventuala intarziere a comenzii dumneavoastra. Comenzile o sa fie confirmate telefonic.

Unde se află compania dvs.?
A. Sintem din Timisoara, Romania.

În ce monedă voi fi taxat?
Preturile sint afisate in RON si contin toate taxele.

Va primi un număr de confirmare când îmi plasez comanda?
O sa primiti o confirmare pe email si o sa fiti contactati de unul din operatorii nostri pentru confirmarea comenzii.
Va rugam sa ne contactați dacă nu primiți o confirmare în maxim 48 de ore.

Cum pot plăti?
În prezent, acceptăm plăți prin Card de Credit, PayPal si Ramburs. Mai multe metode de plată vor fi adăugate în viitor.

Checkout-ul pe acest site este sigur?
Puteți fi absolut sigur că toate achizițiile de aici sunt sigure. Tot site ul este encodat prin SSL si nu poate fi accesat de altii.

Care este politica de retur?
Toate produsele pot fi returnate in maxim 31 dde zile conform legilor europene in vigoare. 

Conform OUG nr.34/2014 cu privire la incheierea oricarui contract intre profesionist si cumparator, cel din urma are dreptul sa returneze produsul in termen de 14 zile lucratoare. Daca acest aspect nu este specificat in contract, termenul de returnare se poate prelungi pana la 12 luni. In cazul in care cumparatorul sesizeaza un defect de fabricatie al produsului sau vrea sa renunte la acesta fara un motiv anume, il poate returna pe baza formularului de retur, solicitat la adresa de email: hi@felicis.ro. Costul transportului de retur este suportat de catre client. Produsele vor fi returnate in ambalajul original, impreuna cu formularul de retur completat.

Dacă introduc adresa mea de e-mail, îmi veți vinde informațiile?
Nu vindem informațiile clienților noștri. E-mailurile sunt strict pentru urmărire și pentru a trimite buletine de știri despre promoțiile și cupoanele noastre pentru reduceri. Dacă doriți ca informațiile dvs. să fie șterse din bazele noastre de date, trebuie doar să ne trimiteți un e-mail și vom șterge toate informațiile.

Eu (clientul) trebuie să plătesc vamă?
Daca esti din Romania, NU trebuie sa platesti decit suma indicata la checkout. Pentru produsele oferite de felicis, toate taxele au fost achitate.